1394-06-20 09:56
713
0
20341
رئیس انجمن نمایش گلستان:

حضور نسل جوان در دو بخش استانی و امیدهای جوان نقطه قوت جشنواره تئاتر گلستان

رئیس انجمن نمایش گلستان گفت: حضور پرشور نسل جوان در دوبخش جشنواره امیدهای جوان و استانی از نقاط قوت و قابل تامل جشنواره تئاتر به شمار می رود.

به گزارش گلستان ما ؛ الله قلی نظری با بیان این نکته که میانگین سنی هنرمندان در جشنواره تئاتر استانی و امیدهای جوان گلستان 30سال است، افزود: این امر نشاندهده تقویت نیروی مستعد در رده سنی جوانان است.

وی از فعالیت 14 گروه نمایشی در سه بخش مسابقه استانی، امیدهای جوان و ویژه خبر داد و گفت: این جشنواره از 16 شهریور آغاز شده تا بیستم ادامه دارد.

وی ضمن اشاره به همدلی و همراهی هنرمندان و گروه های هنری در جشنواره، تصریح کرد: مشاهده همدلی در بین گروه های نمایشی در جشنواره ها که معمولا بستری برای رقابت به شمار می رود قابل تحسین است.

نظری جشنواره تئاتر امیدهای جوان واستانی راویترین فعالیت یکساله تئاتر استان دانست و تصریح کرد: امیدواریم این رویداد فرهنگی استمرار یابد و در سال های آتی شادابی و نشاط بیشتر و حضور گسترده تر هنرمندان را شاهد باشیم.

وی حضور کمرنگ گروه های نمایشی شهرستان ها را از نقاط ضعف این جشنواره ارزیابی کرد و افزود: جای خالی گروه های هنری از شهرستان هایی مانند گنبد در این جشنواره کاملا به چشم می خورد که امیدواریم در دوره های بعدی شاهد هنرنمایی این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.